Täna metsas tehtud jõulupildid. Kummaline, üle paljude aastate naudin jõule ja hingerahu, mille olen leidnud. Kuigi mööduvas aastas oli palju kurbust ja kaotust, on mu Miisu salli kootud unistused ikka minuga. Aga olen nad vabaks lasknud ja küllap nad omal moel kunagi ka täituvad. Mina usun imedesse


Tänu oma lõputult tublidele lastele, armsale koerale ja kallitele vanematele, olen tänaseks saanud tagasi oma hingerahu. Ka kalli Kristiina ja Ingridi toetusele, kes raskel hetkel ikka positiivsust süstisid. Anneli ja Ingre, ilma kelleta ma poleks oma õpingutega jõudnud sinna kus olen. Ja Mall, kes viis mind kokku Maarikaga, kes viis mind kokku Heli ja Estaga. Ja loomulikult kõik see Mustrimaailma superlahe rahvas, kel on alati hea sõna ja abiga minu jaoks olemas. Südamesoojusega meenutan ka sõpra Timot ja tema kallist kaasat, kes alati seal kaugel maal mind soojalt vastu võtsid. Ja ühte inimest veel.

Lisa kommentaar

