LazyKaty

Sedakorda pean siis alustama targa lausega – ära iial ütle iial! Miks nii? Lugu selline – üks väga hea ema tellis oma tütrele jõulukingiks räti. Tore, teeme ära. Aga kui lõnga kätte sain, oli mu nägu just selline Confused smile. Pärast viimast Semelet, mille lõngaks polnud mitte minu lemmik, kinnitasin, et sellest lõngast rohkem ei tee. Nüüd saadud lõng polnud küll päris see, aga sama Steaming mad ikkagi – Alize, kus 80% akrüüli. Kohutav. Olgu, kuna tellija ise pole suur kuduja ja lõngadest ka midagi ei tea, siis polnud parata.

This time I have got to begin with a wise saying – never say never! Why!? Heres why – a very good mother ordered a scarf for her daughter for a Christmas present. Great let´s do it! But when I got the yarn my face was excactly like that…Segaduses naerunägu. After the last Semelet, which yarn was not me favorite, I promised myself that I will never use that yarn again. The yarn I got was nor excactly like that but still Maruvihane– Alize, 80% of acryllic. Horrible. Okey, since the orderer is not a knitter and does not know much about yarn then I had nothing to do.

Valisin, mis ma valisin, aga lõpuks otsustasin teha Birgit Freyeri räti LazyKaty. Kudumine oli mõnus ja huvitav. Vardad 4,5mm. Lõpptulemus sai, mulle endalegi üllatuseks, veidi väike, aga kuna rättl läheb noorele, 20 aastasele neiule, siis vaevalt ta suurrätti ka soovib.

I chose carefully and decided to knit a Birgit Freyer´s scarf LazyKaty. The knitting was interesting and nice. Needles 4,5mm. The result to my suprise was a little small, but since the scarf will be for a 20 year old girl the I do not think she would want a bigger one.

Siis seisin taas probleemi ees – kuidas rätti venitada? Pole mul ju ühtegi vaipa ja raamil seda ei venita. Mis muud, vaid oma voodi. Lootsin, et rätt kuivab kiirelt ja ma ei pea vesivoodis magama Naeratus.

Then there was a problem again – how to strech the scarf? I do not have any rugs and it was too small for the frame. I was left with me bed. I hoped that it would dry quickly and I would not have to sleep in a waterbed.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   sall 017 (640x480)

Selline see rätt siis sai. Minu meelest väga mõnusa kujuga ja kiirelt valmiv. Kindlasti ei jää see rätt viimaseks üllitiseks. Silmapilgutusega naeratus

This is the scarf. I think it is well shaped and quick to knit. I am sure that this is not the last publication.

___________________________________________

Taas hakkab see aastaring täis saama. Pakin asju, et paari päeva pärast sõita Eestisse. Nüüd siis juba külla. Lai naeratus Nagu kirjutas aasta algul Igor Mang – lõppkokkuvõttes jääb Lõvi oma aastaga rahule. Ennustas ta ka seotust välismaaga.Tõsi, ma olen rahul ja lähen rahuliku südamega vastu uuele. Minu kodu ja töö on nüüd Soomes ning ma ei kahetse tehtud otsust.

This year has come to an end. I am packing my bags to go to Estonia in a couple of days, this time for a visit. As Igor Mang wrote at the beginning of the year – at the end Leo is going to be pleased with the year. He also predicted the ties with a foreign country. It is true because I am pleased and I will take on a new year with a still heart. My home and work is now in Finland and I do not regret my decision.

Lahkuv aasta tõi rõõmude kõrval ka raske ning valusa kaotuse, kui lahkus minu truu sõber. Lahkuv aasta tõi meie perre kõige väikema ja maailma armsama pisipiiga – meie Mammu. Aga eks nii ongi meie elu tasakaalus – võidud ja kaotused käsikäes. The passing year brought a painful loss besides all the joy – my true friend passed. The passing year brought a small and the qutest little girl to aourf family – our Mammu. So I guess our life is in balance – wins and losses at the same time.

Tahan tänada kõiki, kes mu blogisse kiikasid ja kõiki, kes hea sõnaga mu tegemisi kiitsid. Tänu teile on mul ikka motivatsiooni teha edasi käsitööd ja siin veidi juttugi puhuda. Tänan kõiki sõpru, nii siin Soomes, Eestis kui ka Norras, kes te mind nõu ja jõuga olete aidanud. Ma olen õnnelik ja rikas inimene – mul on väga head sõbrad! Thanks to all who clicked to my blog and everyone who praised me for my work. Thanks to you all I still have the motivation to do crafts and talk a little here.Thanks to all my friend here in Finland, Estonia and Norway, you have helped me with your will and advice.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Soovin kõigile rahulikke jõule koos nendega, kes kallid. Nii minagi veedan jõulud koos oma perega. I wish everyone merry Christmas with their loved ones! I will be spending the hoiliday with my family.
Ja loomulikult – ilusat aasta lõppu!
And of course – have a great end of the year.
Kohtumiseni uuel 2013 aastal. See you all in a new year 2013!

 

Comments on: "LazyKaty" (2)

  1. Meeli said:

    Sall on väga armas, mis sest et lõng just su lemmikute hulka ei kuulu. Noorele neiule peaks väga hästi sobima, selline natuke krutskiga mudel ;).

    Kauneid pühi kogu su perele! Palju inspiratsiooni ja ilusaid töid järgmiseks aastaks!

  2. Tänan! Ja nagu tead, siis ideede puudust pole, kui vaid jõuaks kõike teostada:)))

Lisa kommentaar

