Üllatus! / Suprise!

Eestisi koju tagasi jõudes, leidsin postkastist paki. Vahepeal oli Jõuluvana toimetanud minuni paki Norrast. Paki sisu oli tõeliselt meeldiv üllatus – imeilus raamat “Marius strikkebok”. Klassikere, historier on nye oppskrifter – klassikalised, ajaloolised ja uued ideed selle nn Mariuse mustri kasutamiseks.
Ma olin täiesti sõnatu. Mulle väga meeldivad just sellised raamatud, kus sees ikka ka juttu ajaloost. Ja seda seal jagub. Nüüd on ka omal plaan üks kudum teha just seda mustrit kasutades.
Suured tänud minu Jõuluvanale, kes on mulle väga tähtis inimene.
Võrratu väärt kink ühele kuduhullule, kes kannatab ka tõsiselt ning parandamatult Norra-vaimustuse all.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   lõngahullus 032 (640x480)   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

When i got back from Estonia I found a package from my mailbox. While I was away Santa had delivered my package from Norway. The inside was a total suprise – a beautiful book “Marius strikkebok”. Klassikere, historier on nye oppskrifter – classical, historical and new ideas using the Marius pattern. I was speechless. I love those books where the history is also mentioned and there is plenty of it. Now I plan to knit something using that pattern. Thanks to the Santa who is a very important person to me. Incredibly valuable gift to a knitaholic who also suffers from irreparable ardor of Norway.

 

Ma võin ju olla vanamoeline, aga minu jaoks omab raamat väärtust. Kasutan praegugi mustriraamatuid, mida on ostnud mu ema. Raamat on väärtus põlvest põlve.
Loomulikult on tänapäeval suurepärane võimalus salvestada kõiksugu musteid võimalikesse ja võimatutesse kohtadess ning siis neid välja printida. Kasutan seda isegi. Siiski ei suuda need paberid/ekraan asendada minu jaoks raamatut. Eks seepärast ilmubki aegajalt mu raamaturiiulisse üha uusi ja uusi kauneid väärtuslikke käsitööraamatuid.
I may be old-fashioned but to me a book is valuable. I am still using pattern books my mother bought once. A book is a value from generation to generation. Of course noeadays there is an option to save all kinds of patterns to all kinds of impossible and possible places where you can later print them out. I use it my self. Still the papers/screen can not replace me a book. I guess that is why from time to time new and beautiful valuable books appear on my bookshelf.

Comments on: "Üllatus! / Suprise!" (4)

  1. Meeli said:

    Jutt jummalast õige, raamatul oli, on ja jääb väärtus!

  2. Oo, mul oleks ka vist seda raamatut vaja! Kudumisraamatuid on mõnus lehitseda 🙂 Mariusgenser on mu kudunimekirjas juba pikalt ootel olnud.

  3. Ja, ma olen paadunud raamatuhull, lisaks kuduhullusele.
    Siiani ma seda Mariuse mustrit ei kaalunudki, aga nüüd saab see tehtud. Kasvõi lihtsalt seepärast, et raamat on nii ilus:))

  4. Everyone loves what you guys are usually up too. This kind
    of clever work and exposure! Keep up the good works guys I’ve incorporated you guys to my personal blogroll.

Lisa kommentaar

