Taas kord pean rõõmustama, kuidas käsitöö on mulle toonud häid sõpru üle maailma. Ravelrys sain tuttavaks Stepheniga. Ega ma teagi, kumb kumma töid esimesena imetles, aga kirjasõpradeks me saime. Kuna meie maailmad on nii erinevad, siis on see vägagi maailmavaadet arendav tutvus. Stephenil on alati hea sõna varuks. Võin isegi öelda, et ta on tihti olnud mulle kui majakas öös, kes ise võideldes elus tõeliste raskustega, on näidanud – alati on lootust. Once again I have to be happy that handcraft has brought me good friends all over the world. I met Stephen in Ravelry. I do not remember who admired who´s work first but we became penpals. Since our worlds are so different then it is very eye opening friendship. Stephen always has something good to say. I can even say that he has been a beacon in the night, while fighting with real difficulties in life, has shown me – there is always hope.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Mõni aeg tagasi kiitsin ta vahvaid mütse ja tegin nalja – ka mul oleks üht sellist mütsi vaja. Aga hes sõber ju ei mõistnud nalja. Sain ilusa kingi koguni 4 ilusa mütsiga. Nüüd on mul iga jope juurde mütsi valida. Juures oli ka heade soovidega kiri, nii inglise kui eesti keeles Naeratus. A while ago I praised his hats and made a joke that I needed one of those. But a good friend did not understand the joke and I receiveda beautiful gift – 4 great hats. Now I can choose a hat for every jacket. The gift included a letter with best wishes in English and in Estonian.
See on lihtsalt nii ilus tegu, et sõnu väljendamaks mu tänu, polegi. Ma küll kordan ennast, aga ikkagi – on suur õnn omada häid sõpru, mis sest, et neist osa on mu elus vaid kirjadena.
This was such a beautiful deed that the words to express my gratitude do not excist. I am repeading myself but it is a great joy to own good friends it does not matter that some of them are only in letters.

Comments on: "Taas üks tore kingitus / Again, a lovely gift" (3)

  1. Selle postituse lugemine tegi mu silmad märjaks… Suurest heldimusest muidugi. 🙂 Öeldakse ju, et olgu sul parem 100 sõpra kui miljon taskus ja see on ikka jumala õige. Igatahes imeilusad mütsid ja mulle tundub, et ka imetore sõber on sul küll. 🙂

  2. Jah, kohati mõtlen, et millega olen sellised head sõbrad küll ära teeninud:)) Eks minu sõbrad ongi minu juurde jõudnud läbi suure armastuse koerte ja käsitöö vastu.

  3. Nii tore sõber! Hoia seda head sõpra- ta on seda väärt!

Lisa kommentaar

